Google Ads

+ Analityka internetowa

Google Ads + Analityka internetowa

Zrozumiesz, jak dobierać słowa kluczowe i teksty reklam

Poznasz strukturę konta reklamowego Google Ads

Dowiesz się, jak oszacować budżet kampanii Google Ads

SZKOLENIE PRAKTYCZNE

Dowiesz się, jak ustawić reklamę w Google i kontrolować pracowników/agencje reklamowe

PO SZKOLENIU

OTRZYMASZ

DARMOWY KONSUTLING

+ DWIE DARMOWE SESJE OPTYMALIZACYJNE

W CIĄGU MIESIĄCA!

Zarezerwuj termin i zapłać

Przejdź do sieci i nie daj się w nią złapać!


Chcesz poznać tajniki Google Ads, aby móc samodzielnie tworzyć kampanie, kontrolować pracowników/ firmę zewnętrzną lub zaoszczędzić pieniądze na agencji reklamowej?




To szkolenie jest dla Ciebie!



Jego efektem jest wiedza praktyczna, którą wykorzystasz do promocji Twojej usługi lub produktu w internecie.


Prowadź samodzielnie działania reklamowe, kontroluj i obniż wydatki marketingowe Twojej firmy, monitoruj działania pracowników i oceniaj ich skuteczność. Bez niczyjej pomocy!


Czy doświadczyłeś kiedyś sytuacji, w której angażowałaś swój czas w kolejne spotkanie, które nie przyniosło Ci oczekiwanych efektów?

Liczyłeś godziny spędzone na przedstawianiu swojej oferty i marzyłeś o tym, żeby znaleźć sposób na umawianie tylko tych rozmów, które mogą zakończyć się sukcesem?


A może przygnębiało Cię to, że w tym samym czasie możesz być tylko w jednym miejscu co ogranicza Twoją możliwość dotarcia do nowych osób?


A co gdyby okazało się, że z wykorzystaniem internetu i właściwej strategii działania możesz być w wielu miejscach na raz i czerpać z tego imponujące efekty?

Czy usłyszałeś "NIE" i miałeś świadomość, że ktoś nawet nie wysłuchał Cię do końca?

Wierzyłeś, że informacje, które masz do przekazania są naprawdę wartościowe?


Liczyłeś na zainteresowanie Twojego klienta, a w praktyce po pierwszych kilku zdaniach widziałeś u swojego odbiorcy zniecierpliwienie i brak zainteresowania? Być może zabrakło relacji i zaufania?


W ciągu kilku godzin jestem w stanie pokazać Ci jak nawiązać relację i zbudować zaufanie, dzięki czemu klienci będą rozumieć jaką wartość mają oferowane przez Ciebie produkty.

Czy miałeś wrażenie, że spotkania w mniejszej grupie nie pozwalają Ci działać na skalę, o której od dawna marzysz?


Opowiem Ci w jaki sposób możesz zwiększyć liczbę słuchających Cię osób, jednocześnie nie rezygnując z indywidualnego podejścia i wrażenia każdego z Twoich odbiorców, że mówisz właśnie do niego.


Pokażę Ci jak w prosty sposób wykorzystasz wideo, które we współpracy ze sprawdzonym scenariuszem działania, da Ci możliwość organizowania kameralnych spotkań za pomocą Internetu, podczas których lepiej opowiesz o produkcie i zaprezentujesz jego działanie, czy efekty.

Czy czułeś, że dla zwiększenia swoich efektów musisz bardziej wyróżnić się na tle innych osób, które oferują podobne produkty?

Chcesz być zawsze o krok przed innymi? Czujesz, że przyniesie Ci to efekty, o których marzysz?


Możliwe, że już teraz zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest budowanie swojego dobrego wizerunku. Jeśli zdecydujesz się otworzyć na większe efekty swoich działań - przybliżę Ci sposoby budowania swojej marki osobistej i przedstawię Ci scenariusz działania, który pozwoli Ci zaoferować swoim klientom dodatkową wartość.

Czy zauważyłeś, że nieustanne dbanie o aktywne działanie członków Twojej struktury pochłania ogromne ilości Twojego czasu?


Twój sukces jest zależny od zaangażowania osób, z którymi współpracujesz? Masz problem z taką organizacją swoich obowiązków, żeby wykonywanie jednych nie wstrzymywało innych? Jesteś gotowy żeby wprowadzić ulepszenia do aktualnego sposobu działania?


Jeśli na choć jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś "tak" - to znak, że jesteś we właściwym miejscu!

Czy odniosłeś kiedykolwiek wrażenie, że przygniata Cię konieczność utrzymywania sprzedaży na tak samo wysokim poziomie?

Podczas szkolenia powiem Ci nie tylko jak możesz działać sprawniej i wydajniej, jednocześnie czerpiąc ze swojej pracy przyjemność. Przedstawię Ci też sprawdzone strategie internetowe, które po wdrożeniu będą przyczyniały się do wytwarzania Twojego pasywnego przychodu.


Podczas gdy Ty będziesz odpoczywać, raz wdrożony schemat sam będzie dla Ciebie pracował.

DZIĘKI szkoleniu Google Ads

+ Analityka internetowa

Zbudujesz kampanię od zera i na bieżąco będziesz wprowadzać efektywne zmiany w strukturach kampanii

Zrozumiesz, jak prowadzić analitykę internetową, aby dokonywać skutecznej optymalizacji i kontrolować efekty działań e-marketingowych

Poznasz schemat skutecznej reklamy Google Ads, który pozwoli Ci dotrzeć do szerokiej grupy nowych Klientów

Zbudujesz swoją przewagę konkurencyjną i dowiesz się, jak tworzyć skuteczne kampanie Google Ads

Nauczysz się planować swoje działania i tworzyć bezbłędną kampanię Google Ads z odpowiednią stroną docelową

Poznasz metody ustawiania budżetu, który zepewni Ci najlepsze efekty, dzięki czemu nie będziesz marnować swoich pieniędzy

PO SZKOLENIU

Otrzymasz darmowy konsulting, podczas którego przedstawimy Ci konfigurację startową pierwszej kampanii. Następnie w ciągu miesiąca od rozpoczęcia kampanii masz do wykorzystania 2 sesje konsultacji po 30 minut, na których będziemy omawiać wyniki oraz wspólnie planować optymalizacje.

PROGRAM Szkolenia

MODUŁ 1

Przygotowanie do kampanii

Jak przygotować stronę docelową do kampanii Google Ads? (omówienie CTA oraz ścieżki konwersji)

Mierzenie konwersji – konfiguracja Google Analytics (cele + domyślne grupowanie kanałów)

Jak oszacować budżet niezbędny do przeprowadzenia kampanii?

Teksty reklam i rozszerzenia

Słowa kluczowe

Prawidłowa struktura konta Google Ads

Omówienie typów kampanii

Tworzenie kampanii

MODUŁ 2

Google Ads Editor – narzędzie do edycji kampanii offline.

Raporty wyszukiwanych haseł

Analiza aukcji – jakie informacje można z niej uzyskać?

Na jakie parametry zwrócić uwagę?

Analiza skuteczności kampanii/optymalizacja

MODUŁ 3

Co musisz wiedzieć o swoich

czyli metodologia badania grupy odbiorczej.

Ustawienia nowej kampanii Google Ads


Szkolenie trwa jeden dzień i odbywa się w wersji videokonferencji na Zoom.


Schemat szkolenia

#1

Ile trwa szkolenie?

Videokonferencja trwa ok. 6h. W tym czasie otrzymasz niezbędną wiedzę do samodzielnego działania w obszarze

tworzenia kampanii Google Ads.

Po tym, jak otrzymamy Twoje zgłoszenie, skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić termin szkolenia, a następnie mailowo wyślemy instrukcję dołączenia do spotkania.

Jak otrzymam link do szkolenia?

#2

Zaraz po szkoleniu połączmy się z Tobą indywidualnie, ale przeprowadzić konsulting

i przedstawić startowe ustawienia kampanii.

Kiedy otrzymam darmowy konsulting?

#3

Videokonferencja trwa ok. 6h. W tym czasie otrzymasz niezbędną wiedzę do samodzielnego działania w obszarze

tworzenia kampanii Google Ads.

Jak otrzymam link do szkolenia?

Kiedy otrzymam darmowy konsulting?

Ile trwa szkolenie?

Po tym, jak otrzymamy Twoje zgłoszenie, skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić termin szkolenia, a następnie mailowo wyślemy instrukcję dołączenia do spotkania.

#1

#2

#3

Zaraz po szkoleniu połączmy się z Tobą indywidualnie, ale przeprowadzić konsulting

i przedstawić startowe ustawienia kampanii.

Ponadto, skupimy się na:

wyznaczymy cel kampanii w Internecie oraz określimy realne mierniki oceny jej skuteczności.

Doborze narzędzi i kanałów

Analityce i pomiarze skuteczności

Celach kampanii internetowej

określimy sposoby pozwalające skutecznie realizować wcześniej określone cele.

w prowadzonych działaniach promocyjnych skupimy się na spełnianiu określonych wcześniej celów.

#1

#2

#3

podsumowanie najważniejszych ustaleń z warsztatu

prezentacja funnelu sprzedaży, zaprojektowanego przez zespół specjalistów

przedstawienie propozycji harmonogramu realizacji promocji

wyjaśnię Ci dlaczego mniejsza część osób, na które oddziałujesz za pomocą reklamy internetowej, staje się Twoim klientem i jak zmienić te proporcje.

Dlaczego nie będziesz sprzedawać tylko wytwarzać chęć do zakupu?

Jak sprawić by ustawiała się do Ciebie kolejka klientów?

Czym jest lead i dlaczego musisz go podgrzewać?

pokażę Ci, w jaki sposób wytworzyć wartość swojej oferty w oczach klienta i jak zwiększyć jego motywacje do dokonania sprzedaży.

w tej części powiem Ci jak zwiększyć swoje dotarcie do potencjalnych klientów i pozyskiwać ich, nawet wtedy gdy nie pracujesz.

#1

#2

#3

dowiesz się jak rozplanować swoje działania marketingu internetowego w czasie i dlaczego przyniesie Ci to większy zysk niż jednorazowe strzały sprzedażowe.

Jak sprzedawać przez Internet nie będąc sprzedawcą, tylko autorytetem?

Dlaczego nie idąc za tłumem wydasz mniej na reklamę?

Dlaczego nie „poderwiesz” partnera w 5 minut?

przedstawię Ci gotowe przepisy na stworzenie swojego autorytetu eksperta, którego klienci obdarzą zaufaniem.

zdradzę Ci dlaczego działając inaczej niż Twoja konkurencja, wytworzysz relację z klientem i wydasz mniej na reklamę.

#4

#5

#6

przedstawię Ci strategię działania wielokanałowego, które pozwoli Ci przestać zgadywać czego chce Twój klient.

Dlaczego relacja nie sprzedaje?

Historie sukcesu wykorzystania skutecznych strategii eMarketingu

Jak osiągnąć sukces sprzedaży dzięki liczbie punktów styku z marką?

zrozumiesz dlaczego samo nawiązanie relacji z klientem to za mało, żeby możliwe było dokonanie sprzedaży.

w podsumowaniu zainspiruję Cię do działania dzięki historiom sukcesów moich klientów, którzy odnieśli go za pomocą omówionych strategii.

#7

#8

#9

OPInie O WARSZTACIE

Polecam szkolenia prowadzone przez Grzegorza. Choć minęło już sporo czasu, to ja nadal pamiętam doskonale treści, które przekazywał, a co najważniejsze, cały czas wcielam je w życie. I to skutecznie! To dowód, że szkolenie było ciekawe, a co najważniejsze, owocne.

Filip Tarachowicz

Grzegorz to świetny prelegent, ma bogate doświadczenie, solidną wiedzę, a do tego umiejętność przekazywania jej w bardzo przystępny sposób. Polecam serdecznie Jego kursy, są bardzo wartościowe.

Małgorzata Strzelecka

Szkolenie to konkretne case studies, samo "mięsko" i dużo energii. Po szkoleniu wychodzi się z zadowoleniem, że było warto wziąć w nim udział. Widać pasję i zaangażowanie Grzegorza. Polecam!

Anna Gidaszewska

Łatwość przekazywania wiedzy opakowane w prostotę powoduje, że Twój biznes po tym szkoleniu pójdzie niesamowicie do przodu! Mega polecam Grzegorza za wiedzę i normalność!

Mateusz Wróbel

Szkolenia prowadzone przez Grzegorza wzniosą Twoją firmę na wyżyny możliwości. Warto wydać każdą złotówkę bo zostanie wielokrotnie zwrócona. Dużo konkretnej wiedzy, pełen profesjonalizm, a co najważniejsze fachowa obsługa po szkoleniu powoduje, że nie ma konkurencji na rynku. Jeżeli zależy Ci na Twojej firmie to nawet się nie zastanawiaj.

Krzysztof Witkowski

Projektując strategie łączy doświadczenie z zakresu prowadzenia kampanii eMarketingowych z praktyką w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dzięki temu jego strategie obejmują nie tylko etap pozyskania leadów, ale również optymalizację procesów ofertowania, obsługi sprzedażowej i posprzedażowej. Doświadczenie zbierał prowadząc projekty dla Uniwersytetu Warszawskiego, Miasta Poznań, Subway Polska, Targów Remadays oraz Życia bez Ograniczeń (wizyta Nicka Vujicica w Polsce).


Ekspert ds. analizy i optymalizacji w Akademii eCommerce oraz twórca publikacji na portalu eMarketing.pl. Zwolennik automatyzacji lejków sprzedażowych, dzięki którym klienci osiągają skalę sprzedaży niemożliwą do wygenerowania tradycyjnymi metodami.


Absolwent politologii ze specjalizacją reklama i promocja na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie pasjonat trekkingu górskiego.

RAFAŁ SZELES

Dyrektor Zarządzający WebDoctor, strateg eMarketingu, Certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics

Szkolenie poprowadzi

Zarezerwuj termin i zapłać


Właściciel przedsiębiorstw w tym m.in. WebDoctor.pl oraz takich marek jak eMarketing.pl czy Akademia-eCommerce.pl.


Szkoli, obsługuje, największyche marki zarówno z sektora B2B jak i B2C. Realizował projekty strategiczne i szkoleniowe m.in. dla: ENEA, OSRAM, CURVER, MEDIA EXPERT, ORIFLAME, MIASTO POZNAŃ, UNIWERSYTET WARSZAWSKI. Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.


Prelegent szkoleń i konferencji organizowanych przez tak znamienitych organizatorów jak: Milewski & Partnerzy, 360SBC, Braian Tracy International.


Piszą o nim takie marki jak Pulsu Biznesu, czasopismo Online Marketing czy Głos Wielkopolski.


Pomógł klientom, dzięki tworzonym przez niego i jego trenerów strategiom eMarketingowym, właściwie prowadzić działania w internecie, uzyskując dla nich zyski liczone w milionach złotych. Grzegorz szkoli przedstawicieli biznesu i korporacji skuteczności biznesu, eMarketingu, organizacji.


Jego warsztat inżynierii i metodologii należy do najbardziej zaawansowanych i skutecznych co udowodnił już w setkach organizacji.


Stąd znane motto Grzegorza brzmi: Sukces to nie przypadek. Zostań reżyserem swojego szczęścia.

Szkolenie poprowadzi

GRZEGORZ KORDECZKA

Strateg eMarketingu, Trener Biznesu, Przedsiębiorca

Portal eMarketing.pl to codzienne źródło wiedzy o marketingu internetowym dla tysięcy czytelników.

W przystępny sposób omawia najważniejsze aspekty skutecznego działania w Internecie i na bieżąco omawia najważniejsze nowości i zmiany w branży.


WebDoctor to agencja marketingu internetowego, od 11 lat pomagająca klientom tworzyć skuteczne strategie działania w Internecie i zajmująca się ich kompleksową realizacją.


To zespół doświadczonych specjalistów, którzy każdego dnia dbają, aby każda złotówka wydana na reklamę była inwestycją, a nie wydatkiem.

WARSZTAT

organizuje

POZNAJ OPINIE

O NASZYCH WARSZTATACH

Termin warsztatu ustalany indywidualnie




MIEJSCE I CZAS

WARSZTATU

POZNAŃ

ZAReZERWUJ SWOJE

MIEJSCE NA SZKOLENIU

ZAReZERWUJ SWOJE MIEJSCE NA SZKOLENIU

Zarezerwuj termin i zapłać

CENA DZISIAJ:

2500 zł

NETTO

Masz pytania? Skontaktuj się!


tel. +48 501 054 903

mail: biuro@webdoctor.pl