Facebook ads dla
e-commerce
Facebook Ads dla
e-commerce
Zrozumiesz, jak prowadzić kompleksową i efektywną analitykę
Poznasz strukturę konta reklamowego Facebook Ads
Dowiesz się, jak dobierać najlepszy schemat reklamy dla e-commerce i zwiększyć sprzedaż online
SZKOLENIE PRAKTYCZNE
Dowiesz się, jak dobierać formaty reklamowe i ustawiać konwersje, aby uzyskać skuteczne efekty marketingowe
PO SZKOLENIU OTRZYMASZ DARMOWY KONSUTLING
+ DWIE DARMOWE SESJE OPTYMALIZACYJNE
W CIĄGU MIESIĄCA!
Chcesz poznać tajniki Facebook Ads, aby móc samodzielnie tworzyć kampanie, kontrolować pracowników/ firmę zewnętrzną lub zaoszczędzić pieniądze na agencji reklamowej?
To szkolenie jest dla Ciebie!
Przejdź do sieci i nie daj się w nią złapać!
Jego efektem jest wiedza praktyczna, którą wykorzystasz do promocji Twojej usługi lub produktu w internecie.
Prowadź samodzielnie działania reklamowe, kontroluj i obniż wydatki marketingowe Twojej firmy, monitoruj działania pracowników i oceniaj ich skuteczność. Bez niczyjej pomocy!
Czy doświadczyłeś kiedyś sytuacji, w której angażowałaś swój czas w kolejne spotkanie, które nie przyniosło Ci oczekiwanych efektów?
Liczyłeś godziny spędzone na przedstawianiu swojej oferty i marzyłeś o tym, żeby znaleźć sposób na umawianie tylko tych rozmów, które mogą zakończyć się sukcesem?
A może przygnębiało Cię to, że w tym samym czasie możesz być tylko w jednym miejscu co ogranicza Twoją możliwość dotarcia do nowych osób?
A co gdyby okazało się, że z wykorzystaniem internetu i właściwej strategii działania możesz być w wielu miejscach na raz i czerpać z tego imponujące efekty?
Czy usłyszałeś "NIE" i miałeś świadomość, że ktoś nawet nie wysłuchał Cię do końca?
Wierzyłeś, że informacje, które masz do przekazania są naprawdę wartościowe?
Liczyłeś na zainteresowanie Twojego klienta, a w praktyce po pierwszych kilku zdaniach widziałeś u swojego odbiorcy zniecierpliwienie i brak zainteresowania? Być może zabrakło relacji i zaufania?
W ciągu kilku godzin jestem w stanie pokazać Ci jak nawiązać relację i zbudować zaufanie, dzięki czemu klienci będą rozumieć jaką wartość mają oferowane przez Ciebie produkty.
Czy miałeś wrażenie, że spotkania w mniejszej grupie nie pozwalają Ci działać na skalę, o której od dawna marzysz?
Opowiem Ci w jaki sposób możesz zwiększyć liczbę słuchających Cię osób, jednocześnie nie rezygnując z indywidualnego podejścia i wrażenia każdego z Twoich odbiorców, że mówisz właśnie do niego.
Pokażę Ci jak w prosty sposób wykorzystasz wideo, które we współpracy ze sprawdzonym scenariuszem działania, da Ci możliwość organizowania kameralnych spotkań za pomocą Internetu, podczas których lepiej opowiesz o produkcie i zaprezentujesz jego działanie, czy efekty.
Czy czułeś, że dla zwiększenia swoich efektów musisz bardziej wyróżnić się na tle innych osób, które oferują podobne produkty?
Chcesz być zawsze o krok przed innymi? Czujesz, że przyniesie Ci to efekty, o których marzysz?
Możliwe, że już teraz zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest budowanie swojego dobrego wizerunku. Jeśli zdecydujesz się otworzyć na większe efekty swoich działań - przybliżę Ci sposoby budowania swojej marki osobistej i przedstawię Ci scenariusz działania, który pozwoli Ci zaoferować swoim klientom dodatkową wartość.
Czy zauważyłeś, że nieustanne dbanie o aktywne działanie członków Twojej struktury pochłania ogromne ilości Twojego czasu?
Twój sukces jest zależny od zaangażowania osób, z którymi współpracujesz? Masz problem z taką organizacją swoich obowiązków, żeby wykonywanie jednych nie wstrzymywało innych? Jesteś gotowy żeby wprowadzić ulepszenia do aktualnego sposobu działania?
Jeśli na choć jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś "tak" - to znak, że jesteś we właściwym miejscu!
Czy odniosłeś kiedykolwiek wrażenie, że przygniata Cię konieczność utrzymywania sprzedaży na tak samo wysokim poziomie?
Podczas szkolenia powiem Ci nie tylko jak możesz działać sprawniej i wydajniej, jednocześnie czerpiąc ze swojej pracy przyjemność. Przedstawię Ci też sprawdzone strategie internetowe, które po wdrożeniu będą przyczyniały się do wytwarzania Twojego pasywnego przychodu.
Podczas gdy Ty będziesz odpoczywać, raz wdrożony schemat sam będzie dla Ciebie pracował.
DZIĘKI szkoleniu Facebook ADs
Dla e-commerce
Dowiesz się, jak analizować raporty, ruch na stronie i wyciągać wnioski ze statystyk, aby wprowadzić skuteczne zmiany w kampanii
Zrozumiesz, jak działają mechanizmy reklam Facebook Ads i będziesz podejmować efektywne kroki optymalizacji dążąc do uzyskania jeszcze większej sprzedaży online
Poznasz techniki dobierania grup odbiorczych i dotrzesz do dobrze sprecyzowanego i szerokiego grona nowych Klientów
Określisz swoją największą przewagę konkurencyjną i dowiesz się, jak ją komunikować w reklamach na Facebooku
Nauczysz się planować swoje działania e-marketingowe w czasie i ułożysz spójną oraz skuteczną strategię reklamy Twojej firmy na Facebooku
Poznasz najlepsze schematy
i formaty reklamowe dla e-commerce, które zapewnią Ci skuteczny
e-marketing i zwiększą sprzedaż
PO SZKOLENIU
Otrzymasz darmowy konsulting, podczas którego przedstawimy Ci konfigurację startową pierwszej kampanii. Następnie w ciągu miesiąca od rozpoczęcia kampanii masz do wykorzystania 2 sesje konsultacji po 30 minut, na których będziemy omawiać wyniki oraz wspólnie planować optymalizacje.
PO SZKOLENIU
Otrzymasz darmowy konsulting, podczas którego przedstawimy Ci konfigurację startową pierwszej kampanii. Następnie w ciągu miesiąca od rozpoczęcia kampanii masz do wykorzystania 2 sesje konsultacji po 30 minut, na których będziemy omawiać wyniki oraz wspólnie planować optymalizacje.
PROGRAM Szkolenia
MODUŁ 1
Przedstawienie Menedżera Reklam
Przedstawienie całego ekosystemu Menedżera reklam, pokazanie przydatnych zakładek, pokazanie procesu założenia konta reklamowego.
Przedstawienie różnic tych trzech narzędzi, pokazanie ich plusów i minusów, przedstawienie procedury łączenia Menedżera Firmy i Menedżera Reklam.
Różnice między Menedżerem, a Centrum Reklam oraz Menedżerem Firmy
MODUŁ 2
Optymalizacja kampanii – Na co zwracać uwagę optymalizując kampanię, jak tworzyć testy i jakie zmiany wprowadzać w kampanii, żeby poprawić jej wynik.
Przygotowanie kampanii od A do Z – Wspólne przygotowanie pierwszej kampanii, omówienie każdej części kampanii, takiej jak umiejscowienia, budżety, i cała reszta.
Omówienie celów reklamowych – Jak dobierać cele reklamowe do naszych działań, charakterystyka celi, dopasowanie celi do reklam sklepu e-commerce.
Tworzenie kampanii reklamowych
MODUŁ 3
Co musisz wiedzieć o swoich
czyli metodologia badania grupy odbiorczej.
Omówienie formatów reklamowych – Jakie formaty reklamowe są aktualnie najpopularniejsze, specyfikacja każdego formatu, jak tworzy się reklamę. Co powinna zawierać reklama omówienie części składowych kreacji reklamy: nagłówka, tekstu, materiału graficznego.
Wybór odpowiedniej grupy odbiorczej – Omówienie tworzenia grup niestandardowych, zapisanych i podobnych, przedstawienie jakie możliwości targetowania daje nam Facebook, charakterystyka naszego klienta i jak uwzględnić go w grupie odbiorczej w kampanii.
Omówienie statystyk – Jak czytać statystyki z Facebooka, na które parametry zwracać uwagę, jak porównywać wyniki kampanii, grup reklam i pojedynczych reklam.
MODUŁ 4
piksel facebooka
Grupy niestandardowe – omówienie jakie możliwości daje instalacja Piksela Facebooka na stronie, jakie grupy oprócz standardowego remarketingu możemy tworzyć.
Mierzenie konwersji – omówienie Menedżera Zdarzeń, tworzenie niestandardowych konwersji.
MODUŁ 5
MENEDŻER SPRZEDAŻY
Instalacja katalogu produktów na Facebooku – jak zainstalować katalog, gdzie to zrobić, jak dzielić produkty na grupy.
Kampanie z wykorzystaniem katalogu – szczegółowe omówienie kampanii, które wykorzystują katalog produktowy.
Szkolenie trwa jeden dzień i odbywa się w wersji videokonferencji na Zoom.
Schemat szkolenia
#1
Ile trwa szkolenie?
Videokonferencja trwa ok. 6h. W tym czasie otrzymasz niezbędną wiedzę do samodzielnego działania lub kontrolowania kampanii e-commerce na Facebooku.
Po tym, jak otrzymamy Twoje zgłoszenie, skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić termin szkolenia, a następnie mailowo wyślemy instrukcję dołączenia do spotkania.
Jak otrzymam link do szkolenia?
#2
#3
Kiedy otrzymam darmowy konsulting?
Zaraz po szkoleniu połączmy się z Tobą indywidualnie, ale przeprowadzić konsulting
i zaproponować startowe ustawienia kampanii.
Videokonferencja trwa ok. 6h. W tym czasie otrzymasz niezbędną wiedzę do samodzielnego działania lub kontrolowania kampanii e-commerce na Facebooku.
Jak otrzymam link do szkolenia?
Kiedy otrzymam darmowy konsulting?
Ile trwa szkolenie?
Po tym, jak otrzymamy Twoje zgłoszenie, skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić termin szkolenia, a następnie mailowo wyślemy instrukcję dołączenia do spotkania.
#1
#2
#3
Zaraz po szkoleniu połączmy się z Tobą indywidualnie, ale przeprowadzić konsulting
i zaproponować startowe ustawienia kampanii.
Ponadto, skupimy się na:
wyznaczymy cel kampanii w Internecie oraz określimy realne mierniki oceny jej skuteczności.
Doborze narzędzi i kanałów
Analityce i pomiarze skuteczności
Celach kampanii internetowej
określimy sposoby pozwalające skutecznie realizować wcześniej określone cele.
w prowadzonych działaniach promocyjnych skupimy się na spełnianiu określonych wcześniej celów.
#1
#2
#3
podsumowanie najważniejszych ustaleń z warsztatu
prezentacja funnelu sprzedaży, zaprojektowanego przez zespół specjalistów
przedstawienie propozycji harmonogramu realizacji promocji
wyjaśnię Ci dlaczego mniejsza część osób, na które oddziałujesz za pomocą reklamy internetowej, staje się Twoim klientem i jak zmienić te proporcje.
Dlaczego nie będziesz sprzedawać tylko wytwarzać chęć do zakupu?
Jak sprawić by ustawiała się do Ciebie kolejka klientów?
Czym jest lead i dlaczego musisz go podgrzewać?
pokażę Ci, w jaki sposób wytworzyć wartość swojej oferty w oczach klienta i jak zwiększyć jego motywacje do dokonania sprzedaży.
w tej części powiem Ci jak zwiększyć swoje dotarcie do potencjalnych klientów i pozyskiwać ich, nawet wtedy gdy nie pracujesz.
#1
#2
#3
dowiesz się jak rozplanować swoje działania marketingu internetowego w czasie i dlaczego przyniesie Ci to większy zysk niż jednorazowe strzały sprzedażowe.
Jak sprzedawać przez Internet nie będąc sprzedawcą, tylko autorytetem?
Dlaczego nie idąc za tłumem wydasz mniej na reklamę?
Dlaczego nie „poderwiesz” partnera w 5 minut?
przedstawię Ci gotowe przepisy na stworzenie swojego autorytetu eksperta, którego klienci obdarzą zaufaniem.
zdradzę Ci dlaczego działając inaczej niż Twoja konkurencja, wytworzysz relację z klientem i wydasz mniej na reklamę.
#4
#5
#6
przedstawię Ci strategię działania wielokanałowego, które pozwoli Ci przestać zgadywać czego chce Twój klient.
Dlaczego relacja nie sprzedaje?
Historie sukcesu wykorzystania skutecznych strategii eMarketingu
Jak osiągnąć sukces sprzedaży dzięki liczbie punktów styku z marką?
zrozumiesz dlaczego samo nawiązanie relacji z klientem to za mało, żeby możliwe było dokonanie sprzedaży.
w podsumowaniu zainspiruję Cię do działania dzięki historiom sukcesów moich klientów, którzy odnieśli go za pomocą omówionych strategii.
#7
#8
#9
OPInie O WARSZTACIE
Polecam szkolenia prowadzone przez Grzegorza. Choć minęło już sporo czasu, to ja nadal pamiętam doskonale treści, które przekazywał, a co najważniejsze, cały czas wcielam je w życie. I to skutecznie! To dowód, że szkolenie było ciekawe, a co najważniejsze, owocne.
Filip Tarachowicz
Grzegorz to świetny prelegent, ma bogate doświadczenie, solidną wiedzę, a do tego umiejętność przekazywania jej w bardzo przystępny sposób. Polecam serdecznie Jego kursy, są bardzo wartościowe.
Małgorzata Strzelecka
Szkolenie to konkretne case studies, samo "mięsko" i dużo energii. Po szkoleniu wychodzi się z zadowoleniem, że było warto wziąć w nim udział. Widać pasję i zaangażowanie Grzegorza. Polecam!
Anna Gidaszewska
Łatwość przekazywania wiedzy opakowane w prostotę powoduje, że Twój biznes po tym szkoleniu pójdzie niesamowicie do przodu! Mega polecam Grzegorza za wiedzę i normalność!
Mateusz Wróbel
Szkolenia prowadzone przez Grzegorza wzniosą Twoją firmę na wyżyny możliwości. Warto wydać każdą złotówkę bo zostanie wielokrotnie zwrócona. Dużo konkretnej wiedzy, pełen profesjonalizm, a co najważniejsze fachowa obsługa po szkoleniu powoduje, że nie ma konkurencji na rynku. Jeżeli zależy Ci na Twojej firmie to nawet się nie zastanawiaj.
Krzysztof Witkowski
Na co dzień koordynuje pracę Działu Kampanii Reklamowych, obsługuje klientów agencji Webdoctor w zakresie usług Facebook Ads oraz Google Ads.
Doświadczenie zdobywała już na studiach, prowadząc działania reklamowe dla organizacji studenckiej. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu na specjalności PR oraz Komunikacja w Biznesie.
Jest certyfikowanym specjalistą w zakresie Google Ads i Google Analytics, jednak najlepiej czuje się w kampaniach na Facebooku, szczególnie w Lead Ads. Na bieżąco monitoruje nowinki w świecie Social Media oraz chętnie odkrywa nowe możliwości internetowych systemów reklamowych. i wykorzystuje je w kampaniach nastawionych na sprzedaż oraz inne konwersje.
Jej specjalność to tworzenie i testowanie nieoczywistych oraz niestandardowych grup odbiorczych na Facebooku, które gwarantują fenomenalne efekty sprzedażowe. Tworząc kampanie do każdego klienta podchodzi indywidualnie, od samego początku tworząc z nim partnerską relację.
Julia Otręba
Menedżer Działu Kampanii Reklamowych w WebDoctor,
Specjalista Social Media i Facebook Ads
Szkolenie poprowadzi
Właściciel przedsiębiorstw w tym m.in. WebDoctor.pl oraz takich marek jak eMarketing.pl czy Akademia-eCommerce.pl.
Szkoli, obsługuje, największyche marki zarówno z sektora B2B jak i B2C. Realizował projekty strategiczne i szkoleniowe m.in. dla: ENEA, OSRAM, CURVER, MEDIA EXPERT, ORIFLAME, MIASTO POZNAŃ, UNIWERSYTET WARSZAWSKI. Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Prelegent szkoleń i konferencji organizowanych przez tak znamienitych organizatorów jak: Milewski & Partnerzy, 360SBC, Braian Tracy International.
Piszą o nim takie marki jak Pulsu Biznesu, czasopismo Online Marketing czy Głos Wielkopolski.
Pomógł klientom, dzięki tworzonym przez niego i jego trenerów strategiom eMarketingowym, właściwie prowadzić działania w internecie, uzyskując dla nich zyski liczone w milionach złotych. Grzegorz szkoli przedstawicieli biznesu i korporacji skuteczności biznesu, eMarketingu, organizacji.
Jego warsztat inżynierii i metodologii należy do najbardziej zaawansowanych i skutecznych co udowodnił już w setkach organizacji.
Stąd znane motto Grzegorza brzmi: Sukces to nie przypadek. Zostań reżyserem swojego szczęścia.
Szkolenie poprowadzi
GRZEGORZ KORDECZKA
Strateg eMarketingu, Trener Biznesu, Przedsiębiorca
Portal eMarketing.pl to codzienne źródło wiedzy o marketingu internetowym dla tysięcy czytelników.
W przystępny sposób omawia najważniejsze aspekty skutecznego działania w Internecie i na bieżąco omawia najważniejsze nowości i zmiany w branży.
WebDoctor to agencja marketingu internetowego, od 11 lat pomagająca klientom tworzyć skuteczne strategie działania w Internecie i zajmująca się ich kompleksową realizacją.
To zespół doświadczonych specjalistów, którzy każdego dnia dbają, aby każda złotówka wydana na reklamę była inwestycją, a nie wydatkiem.
WARSZTAT
organizuje
POZNAJ OPINIE
O NASZYCH WARSZTATACH
Termin warsztatu ustalany indywidualnie
MIEJSCE I CZAS
WARSZTATU
POZNAŃ
ZAReZERWUJ SWOJE
MIEJSCE NA SZKOLENIU
ZAReZERWUJ SWOJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
indywidualny konsulting po szkoleniu
materiały poszkoleniowe gratis
dwie darmowe sesje konsultacyjne w pierwszym miesiącu kampanii
www.webdoctor.pl
Masz pytania? Skontaktuj się!
tel. 61 663 35 00
mail: biuro@webdoctor.pl