Facebook ads

Meta Ads

Zrozumiesz, jak prowadzić kompleksową i efektywną analitykę

Poznasz strukturę konta reklamowego Meta Ads

Dowiesz się, jak dobierać najlepszy schemat reklamy i zwiększyć sprzedaż online

SZKOLENIE PRAKTYCZNE

Dowiesz się, jak dobierać formaty reklamowe i ustawiać konwersje, aby uzyskać skuteczne efekty marketingowe

PO SZKOLENIU OTRZYMASZ DARMOWY KONSUTLING

+ DWIE DARMOWE SESJE OPTYMALIZACYJNE

W CIĄGU MIESIĄCA!

Zarezerwuj termin i zapłać

Chcesz poznać tajniki Meta Ads, aby móc samodzielnie tworzyć kampanie, kontrolować pracowników/ firmę zewnętrzną lub zaoszczędzić pieniądze na agencji reklamowej?


To szkolenie jest dla Ciebie!



Przejdź do sieci i nie daj się w nią złapać!

Jego efektem jest wiedza praktyczna, którą wykorzystasz do promocji Twojej usługi lub produktu w internecie.

Prowadź samodzielnie działania reklamowe, kontroluj i obniż wydatki marketingowe Twojej firmy, monitoruj działania pracowników i oceniaj ich skuteczność. Bez niczyjej pomocy!

Czy doświadczyłeś kiedyś sytuacji, w której angażowałaś swój czas w kolejne spotkanie, które nie przyniosło Ci oczekiwanych efektów?

Liczyłeś godziny spędzone na przedstawianiu swojej oferty i marzyłeś o tym, żeby znaleźć sposób na umawianie tylko tych rozmów, które mogą zakończyć się sukcesem?


A może przygnębiało Cię to, że w tym samym czasie możesz być tylko w jednym miejscu co ogranicza Twoją możliwość dotarcia do nowych osób?


A co gdyby okazało się, że z wykorzystaniem internetu i właściwej strategii działania możesz być w wielu miejscach na raz i czerpać z tego imponujące efekty?

Czy usłyszałeś "NIE" i miałeś świadomość, że ktoś nawet nie wysłuchał Cię do końca?

Wierzyłeś, że informacje, które masz do przekazania są naprawdę wartościowe?


Liczyłeś na zainteresowanie Twojego klienta, a w praktyce po pierwszych kilku zdaniach widziałeś u swojego odbiorcy zniecierpliwienie i brak zainteresowania? Być może zabrakło relacji i zaufania?


W ciągu kilku godzin jestem w stanie pokazać Ci jak nawiązać relację i zbudować zaufanie, dzięki czemu klienci będą rozumieć jaką wartość mają oferowane przez Ciebie produkty.

Czy miałeś wrażenie, że spotkania w mniejszej grupie nie pozwalają Ci działać na skalę, o której od dawna marzysz?


Opowiem Ci w jaki sposób możesz zwiększyć liczbę słuchających Cię osób, jednocześnie nie rezygnując z indywidualnego podejścia i wrażenia każdego z Twoich odbiorców, że mówisz właśnie do niego.


Pokażę Ci jak w prosty sposób wykorzystasz wideo, które we współpracy ze sprawdzonym scenariuszem działania, da Ci możliwość organizowania kameralnych spotkań za pomocą Internetu, podczas których lepiej opowiesz o produkcie i zaprezentujesz jego działanie, czy efekty.

Czy czułeś, że dla zwiększenia swoich efektów musisz bardziej wyróżnić się na tle innych osób, które oferują podobne produkty?

Chcesz być zawsze o krok przed innymi? Czujesz, że przyniesie Ci to efekty, o których marzysz?


Możliwe, że już teraz zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest budowanie swojego dobrego wizerunku. Jeśli zdecydujesz się otworzyć na większe efekty swoich działań - przybliżę Ci sposoby budowania swojej marki osobistej i przedstawię Ci scenariusz działania, który pozwoli Ci zaoferować swoim klientom dodatkową wartość.

Czy zauważyłeś, że nieustanne dbanie o aktywne działanie członków Twojej struktury pochłania ogromne ilości Twojego czasu?


Twój sukces jest zależny od zaangażowania osób, z którymi współpracujesz? Masz problem z taką organizacją swoich obowiązków, żeby wykonywanie jednych nie wstrzymywało innych? Jesteś gotowy żeby wprowadzić ulepszenia do aktualnego sposobu działania?


Jeśli na choć jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś "tak" - to znak, że jesteś we właściwym miejscu!

Czy odniosłeś kiedykolwiek wrażenie, że przygniata Cię konieczność utrzymywania sprzedaży na tak samo wysokim poziomie?

Podczas szkolenia powiem Ci nie tylko jak możesz działać sprawniej i wydajniej, jednocześnie czerpiąc ze swojej pracy przyjemność. Przedstawię Ci też sprawdzone strategie internetowe, które po wdrożeniu będą przyczyniały się do wytwarzania Twojego pasywnego przychodu.


Podczas gdy Ty będziesz odpoczywać, raz wdrożony schemat sam będzie dla Ciebie pracował.

DZIĘKI szkoleniu Meta ADs

Dowiesz się, jak analizować raporty, ruch na stronie i wyciągać wnioski ze statystyk, aby wprowadzić skuteczne zmiany w kampanii

Zrozumiesz, jak działają mechanizmy reklam w systemie Meta i będziesz podejmować efektywne kroki optymalizacji dążąc do uzyskania jeszcze większej sprzedaży online

Poznasz techniki dobierania grup odbiorczych i dotrzesz do dobrze sprecyzowanego i szerokiego grona nowych Klientów

Określisz swoją największą przewagę konkurencyjną i dowiesz się, jak ją komunikować w reklamach w systemie Meta.

Nauczysz się planować swoje działania e-marketingowe w czasie i ułożysz spójną oraz skuteczną strategię reklamy Twojej firmy w systemie Meta.

Poznasz najlepsze strategie

i formaty reklamowe, które zapewnią Ci skuteczny e-marketing i zwiększą sprzedaż

PO SZKOLENIU

Otrzymasz darmowy konsulting, podczas którego przedstawimy Ci konfigurację startową pierwszej kampanii. Następnie w ciągu miesiąca od rozpoczęcia kampanii masz do wykorzystania 2 sesje konsultacji po 30 minut, na których będziemy omawiać wyniki oraz wspólnie planować optymalizacje.

PO SZKOLENIU

Otrzymasz darmowy konsulting, podczas którego przedstawimy Ci konfigurację startową pierwszej kampanii. Następnie w ciągu miesiąca od rozpoczęcia kampanii masz do wykorzystania 2 sesje konsultacji po 30 minut, na których będziemy omawiać wyniki oraz wspólnie planować optymalizacje.

PROGRAM Szkolenia

MODUŁ 1

Przedstawienie Menedżera Reklam

Przedstawienie całego ekosystemu Menedżera reklam, pokazanie przydatnych zakładek, pokazanie procesu założenia konta reklamowego.

Przedstawienie różnic tych trzech narzędzi, pokazanie ich plusów i minusów, przedstawienie procedury łączenia Menedżera Firmy i Menedżera Reklam.

Różnice między Menedżerem, a Centrum Reklam oraz Menedżerem Firmy

MODUŁ 2

Optymalizacja kampanii – Na co zwracać uwagę optymalizując kampanię, jak tworzyć testy i jakie zmiany wprowadzać w kampanii, żeby poprawić jej wynik.

Przygotowanie kampanii od A do Z – Wspólne przygotowanie pierwszej kampanii, omówienie każdej części kampanii, takiej jak umiejscowienia, budżety, i cała reszta.

Omówienie celów reklamowych – Jak dobierać cele reklamowe do naszych działań, charakterystyka celi.

Tworzenie kampanii reklamowych

MODUŁ 3

Co musisz wiedzieć o swoich

czyli metodologia badania grupy odbiorczej.

Omówienie formatów reklamowych – Jakie formaty reklamowe są aktualnie najpopularniejsze, specyfikacja każdego formatu, jak tworzy się reklamę. Co powinna zawierać reklama omówienie części składowych kreacji reklamy: nagłówka, tekstu, materiału graficznego.

Wybór odpowiedniej grupy odbiorczej – Omówienie tworzenia grup niestandardowych, zapisanych i podobnych, przedstawienie jakie możliwości targetowania daje nam Facebook, charakterystyka naszego klienta i jak uwzględnić go w grupie odbiorczej w kampanii.

Omówienie statystyk – Jak czytać statystyki z Facebooka, na które parametry zwracać uwagę, jak porównywać wyniki kampanii, grup reklam i pojedynczych reklam.

MODUŁ 4

piksel facebooka

Grupy niestandardowe – omówienie jakie możliwości daje instalacja Piksela Facebooka na stronie, jakie grupy oprócz standardowego remarketingu możemy tworzyć.

Mierzenie konwersji – omówienie Menedżera Zdarzeń, tworzenie niestandardowych konwersji.

MODUŁ 5

MENEDŻER SPRZEDAŻY

Instalacja katalogu produktów na Facebooku – jak zainstalować katalog, gdzie to zrobić, jak dzielić produkty na grupy.

Kampanie z wykorzystaniem katalogu – szczegółowe omówienie kampanii, które wykorzystują katalog produktowy.


Szkolenie trwa jeden dzień i odbywa się w wersji videokonferencji na Zoom.


Schemat szkolenia

#1

Ile trwa szkolenie?

Videokonferencja trwa ok. 6h. W tym czasie otrzymasz niezbędną wiedzę do samodzielnego działania lub kontrolowania kampanii e-commerce na Facebooku.

Po tym, jak otrzymamy Twoje zgłoszenie, skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić termin szkolenia, a następnie mailowo wyślemy instrukcję dołączenia do spotkania.

Jak otrzymam link do szkolenia?

#2

#3

Kiedy otrzymam darmowy konsulting?

Zaraz po szkoleniu połączmy się z Tobą indywidualnie, ale przeprowadzić konsulting

i zaproponować startowe ustawienia kampanii.

Videokonferencja trwa ok. 6h. W tym czasie otrzymasz niezbędną wiedzę do samodzielnego działania lub kontrolowania kampanii e-commerce na Facebooku.

Jak otrzymam link do szkolenia?

Kiedy otrzymam darmowy konsulting?

Ile trwa szkolenie?

Po tym, jak otrzymamy Twoje zgłoszenie, skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić termin szkolenia, a następnie mailowo wyślemy instrukcję dołączenia do spotkania.

#1

#2

#3

Zaraz po szkoleniu połączmy się z Tobą indywidualnie, ale przeprowadzić konsulting

i zaproponować startowe ustawienia kampanii.

Ponadto, skupimy się na:

wyznaczymy cel kampanii w Internecie oraz określimy realne mierniki oceny jej skuteczności.

Doborze narzędzi i kanałów

Analityce i pomiarze skuteczności

Celach kampanii internetowej

określimy sposoby pozwalające skutecznie realizować wcześniej określone cele.

w prowadzonych działaniach promocyjnych skupimy się na spełnianiu określonych wcześniej celów.

#1

#2

#3

podsumowanie najważniejszych ustaleń z warsztatu

prezentacja funnelu sprzedaży, zaprojektowanego przez zespół specjalistów

przedstawienie propozycji harmonogramu realizacji promocji

wyjaśnię Ci dlaczego mniejsza część osób, na które oddziałujesz za pomocą reklamy internetowej, staje się Twoim klientem i jak zmienić te proporcje.

Dlaczego nie będziesz sprzedawać tylko wytwarzać chęć do zakupu?

Jak sprawić by ustawiała się do Ciebie kolejka klientów?

Czym jest lead i dlaczego musisz go podgrzewać?

pokażę Ci, w jaki sposób wytworzyć wartość swojej oferty w oczach klienta i jak zwiększyć jego motywacje do dokonania sprzedaży.

w tej części powiem Ci jak zwiększyć swoje dotarcie do potencjalnych klientów i pozyskiwać ich, nawet wtedy gdy nie pracujesz.

#1

#2

#3

dowiesz się jak rozplanować swoje działania marketingu internetowego w czasie i dlaczego przyniesie Ci to większy zysk niż jednorazowe strzały sprzedażowe.

Jak sprzedawać przez Internet nie będąc sprzedawcą, tylko autorytetem?

Dlaczego nie idąc za tłumem wydasz mniej na reklamę?

Dlaczego nie „poderwiesz” partnera w 5 minut?

przedstawię Ci gotowe przepisy na stworzenie swojego autorytetu eksperta, którego klienci obdarzą zaufaniem.

zdradzę Ci dlaczego działając inaczej niż Twoja konkurencja, wytworzysz relację z klientem i wydasz mniej na reklamę.

#4

#5

#6

przedstawię Ci strategię działania wielokanałowego, które pozwoli Ci przestać zgadywać czego chce Twój klient.

Dlaczego relacja nie sprzedaje?

Historie sukcesu wykorzystania skutecznych strategii eMarketingu

Jak osiągnąć sukces sprzedaży dzięki liczbie punktów styku z marką?

zrozumiesz dlaczego samo nawiązanie relacji z klientem to za mało, żeby możliwe było dokonanie sprzedaży.

w podsumowaniu zainspiruję Cię do działania dzięki historiom sukcesów moich klientów, którzy odnieśli go za pomocą omówionych strategii.

#7

#8

#9

OPInie O WARSZTACIE

Polecam szkolenia prowadzone przez Grzegorza. Choć minęło już sporo czasu, to ja nadal pamiętam doskonale treści, które przekazywał, a co najważniejsze, cały czas wcielam je w życie. I to skutecznie! To dowód, że szkolenie było ciekawe, a co najważniejsze, owocne.

Filip Tarachowicz

Grzegorz to świetny prelegent, ma bogate doświadczenie, solidną wiedzę, a do tego umiejętność przekazywania jej w bardzo przystępny sposób. Polecam serdecznie Jego kursy, są bardzo wartościowe.

Małgorzata Strzelecka

Szkolenie to konkretne case studies, samo "mięsko" i dużo energii. Po szkoleniu wychodzi się z zadowoleniem, że było warto wziąć w nim udział. Widać pasję i zaangażowanie Grzegorza. Polecam!

Anna Gidaszewska

Łatwość przekazywania wiedzy opakowane w prostotę powoduje, że Twój biznes po tym szkoleniu pójdzie niesamowicie do przodu! Mega polecam Grzegorza za wiedzę i normalność!

Mateusz Wróbel

Szkolenia prowadzone przez Grzegorza wzniosą Twoją firmę na wyżyny możliwości. Warto wydać każdą złotówkę bo zostanie wielokrotnie zwrócona. Dużo konkretnej wiedzy, pełen profesjonalizm, a co najważniejsze fachowa obsługa po szkoleniu powoduje, że nie ma konkurencji na rynku. Jeżeli zależy Ci na Twojej firmie to nawet się nie zastanawiaj.

Krzysztof Witkowski

Tworzy strategie i prowadzi działania performance marketingowe, stawiając sobie za cel jak najwyższy zysk klienta.


Prowadzi efektywne kampanie na platformach Meta Ads, Linkedin, TikTok, i Google Ads. W kampaniach bazuje na skutecznych modelach lejków sprzedażowych, przemyślanym planie targetowania i angażujących materiałach reklamowych.


Z wykształcenia manager marketingu i sprzedaży - z zamiłowania specjalistka do spraw kampanii marketingowych.

Swoje kompetencje zdobywała, pracując przy globalnych markach takich jak Neste, LS2 Helmets, Krosno Glass, jak i również prowadząc efektywne działania marketingowe dla lokalnych brandów.


Jej specjalność to tworzenie i testowanie przemyślanych lejków sprzedażowych bazujących na zróżnicowanych celach reklamowych, które gwarantują fenomenalne efekty sprzedażowe. Tworząc kampanie do każdego klienta podchodzi indywidualnie, od samego początku tworząc z nim partnerską relację.

Faustyna Matecka

Specjalista Social Media i Meta Ads

Szkolenie poprowadzi

Zarezerwuj termin i zapłać


Właściciel przedsiębiorstw w tym m.in. WebDoctor.pl oraz takich marek jak eMarketing.pl czy Akademia-eCommerce.pl.


Szkoli, obsługuje, największyche marki zarówno z sektora B2B jak i B2C. Realizował projekty strategiczne i szkoleniowe m.in. dla: ENEA, OSRAM, CURVER, MEDIA EXPERT, ORIFLAME, MIASTO POZNAŃ, UNIWERSYTET WARSZAWSKI. Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.


Prelegent szkoleń i konferencji organizowanych przez tak znamienitych organizatorów jak: Milewski & Partnerzy, 360SBC, Braian Tracy International.


Piszą o nim takie marki jak Pulsu Biznesu, czasopismo Online Marketing czy Głos Wielkopolski.


Pomógł klientom, dzięki tworzonym przez niego i jego trenerów strategiom eMarketingowym, właściwie prowadzić działania w internecie, uzyskując dla nich zyski liczone w milionach złotych. Grzegorz szkoli przedstawicieli biznesu i korporacji skuteczności biznesu, eMarketingu, organizacji.


Jego warsztat inżynierii i metodologii należy do najbardziej zaawansowanych i skutecznych co udowodnił już w setkach organizacji.


Stąd znane motto Grzegorza brzmi: Sukces to nie przypadek. Zostań reżyserem swojego szczęścia.

Szkolenie poprowadzi

GRZEGORZ KORDECZKA

Strateg eMarketingu, Trener Biznesu, Przedsiębiorca

Portal eMarketing.pl to codzienne źródło wiedzy o marketingu internetowym dla tysięcy czytelników.

W przystępny sposób omawia najważniejsze aspekty skutecznego działania w Internecie i na bieżąco omawia najważniejsze nowości i zmiany w branży.


WebDoctor to agencja marketingu internetowego, od 11 lat pomagająca klientom tworzyć skuteczne strategie działania w Internecie i zajmująca się ich kompleksową realizacją.


To zespół doświadczonych specjalistów, którzy każdego dnia dbają, aby każda złotówka wydana na reklamę była inwestycją, a nie wydatkiem.

WARSZTAT

organizuje

POZNAJ OPINIE

O NASZYCH WARSZTATACH

Termin warsztatu ustalany indywidualnie




MIEJSCE I CZAS

WARSZTATU

POZNAŃ

ZAReZERWUJ SWOJE

MIEJSCE NA SZKOLENIU

ZAReZERWUJ SWOJE MIEJSCE NA SZKOLENIU

2500 zł

NETTO

CENA DZISIAJ:

Zarezerwuj termin i zapłać

Masz pytania? Skontaktuj się!


tel. +48 501 054 903

mail: biuro@webdoctor.pl