Strategia emarketingu

Warsztat

Strategia uwzględni dostarczenie pożądanych efektów

Twoje działania zaczną być spójne i będą dostarczać klientów

Wymienimy know-how podczas spotkania

Przygotujemy Twoją indywidualną strategię eMarketingu

Strategia emarketingu

Tradycyjne formy reklamy kosztują krocie? Warto podejść nowocześnie do promocji swojej firmy w internecie.


Większość firm reklamuje się w wyszukiwarce Google i Social Media, kierując reklamy bezpośrednio na swoją stronę internetową.


Dziś jest dostępnych wiele nowych rozwiązań, które dają fenomenalne efekty.


Dowiedz się, jak możesz wykorzystać je dla budowy przewagi swojej firmy.

Czy doświadczyłeś kiedyś sytuacji, w której angażowałaś swój czas w kolejne spotkanie, które nie przyniosło Ci oczekiwanych efektów?

Liczyłeś godziny spędzone na przedstawianiu swojej oferty i marzyłeś o tym, żeby znaleźć sposób na umawianie tylko tych rozmów, które mogą zakończyć się sukcesem?


A może przygnębiało Cię to, że w tym samym czasie możesz być tylko w jednym miejscu co ogranicza Twoją możliwość dotarcia do nowych osób?


A co gdyby okazało się, że z wykorzystaniem internetu i właściwej strategii działania możesz być w wielu miejscach na raz i czerpać z tego imponujące efekty?

Czy usłyszałeś "NIE" i miałeś świadomość, że ktoś nawet nie wysłuchał Cię do końca?

Wierzyłeś, że informacje, które masz do przekazania są naprawdę wartościowe?


Liczyłeś na zainteresowanie Twojego klienta, a w praktyce po pierwszych kilku zdaniach widziałeś u swojego odbiorcy zniecierpliwienie i brak zainteresowania? Być może zabrakło relacji i zaufania?


W ciągu kilku godzin jestem w stanie pokazać Ci jak nawiązać relację i zbudować zaufanie, dzięki czemu klienci będą rozumieć jaką wartość mają oferowane przez Ciebie produkty.

Czy miałeś wrażenie, że spotkania w mniejszej grupie nie pozwalają Ci działać na skalę, o której od dawna marzysz?


Opowiem Ci w jaki sposób możesz zwiększyć liczbę słuchających Cię osób, jednocześnie nie rezygnując z indywidualnego podejścia i wrażenia każdego z Twoich odbiorców, że mówisz właśnie do niego.


Pokażę Ci jak w prosty sposób wykorzystasz wideo, które we współpracy ze sprawdzonym scenariuszem działania, da Ci możliwość organizowania kameralnych spotkań za pomocą Internetu, podczas których lepiej opowiesz o produkcie i zaprezentujesz jego działanie, czy efekty.

Czy czułeś, że dla zwiększenia swoich efektów musisz bardziej wyróżnić się na tle innych osób, które oferują podobne produkty?

Chcesz być zawsze o krok przed innymi? Czujesz, że przyniesie Ci to efekty, o których marzysz?


Możliwe, że już teraz zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest budowanie swojego dobrego wizerunku. Jeśli zdecydujesz się otworzyć na większe efekty swoich działań - przybliżę Ci sposoby budowania swojej marki osobistej i przedstawię Ci scenariusz działania, który pozwoli Ci zaoferować swoim klientom dodatkową wartość.

Czy zauważyłeś, że nieustanne dbanie o aktywne działanie członków Twojej struktury pochłania ogromne ilości Twojego czasu?


Twój sukces jest zależny od zaangażowania osób, z którymi współpracujesz? Masz problem z taką organizacją swoich obowiązków, żeby wykonywanie jednych nie wstrzymywało innych? Jesteś gotowy żeby wprowadzić ulepszenia do aktualnego sposobu działania?


Jeśli na choć jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś "tak" - to znak, że jesteś we właściwym miejscu!

Czy odniosłeś kiedykolwiek wrażenie, że przygniata Cię konieczność utrzymywania sprzedaży na tak samo wysokim poziomie?

Podczas szkolenia powiem Ci nie tylko jak możesz działać sprawniej i wydajniej, jednocześnie czerpiąc ze swojej pracy przyjemność. Przedstawię Ci też sprawdzone strategie internetowe, które po wdrożeniu będą przyczyniały się do wytwarzania Twojego pasywnego przychodu.


Podczas gdy Ty będziesz odpoczywać, raz wdrożony schemat sam będzie dla Ciebie pracował.

DZIĘKI STRATEGI

EMARKETINGU

Zainspirujemy Cię do zmian, które uzdrowią reklamę Twojej firmy

Przeprowadzimy analizę obecnych działań reklamowych (seo, google ads, fb ads)

Przedstawimy gotowy plan promocji Twojej marki w internecie nastawiony na efekty, a nie na wyświetlanie reklamy za Twoje pieniądze

Określimy Twoją największą przewagę konkurencyjną i powiemy Ci, jak ją komunikować w internecie

Zaplanujemy wszystkie czynności w czasie (wykres Gannta)

Przygotujemy metodologię marketingu internetowego nastawionego na efek

ETAP 1

Umawiamy termin video konferencji

Łączymy się przez (Skype, Zoom lub Messenger)

Zadajemy wcześniej przygotowane pytania, celem zrozumienia m.in. istoty biznesu, celów, dot. doświadczeń itp.

Wymieniamy się z Państwem najistotniejszymi informacjami potrzebnymi do przygotowania koncepcji marketingu internetowego

Analiza statystyk Google Analytics

Analiza konta reklamowego Facebook Ads

Analiza konta reklamowego Google Ads

Analiza pozycjonowania i widoczności strony w Google

ANALIZA OBECNEJ SYTUACJI EMARKETINGU

ETAP 2 ( od 2 do 3 tygodni )

Wskazanie mierników sukcesu dla każdego z kanałów i formatów.

Wskazanie celów reklamowych dla każdego z formatów

Wskazanie formatów reklamowych dla każdego kanału

Dobór najlepszych kanałów reklamowych

PRZYGOTOWANIE PLANU DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH

ETAP 3

PRZYGOTOWANIE CZYNNOŚCI W CZASIE (GANNT)

ETAP 4

Określenie osób nadzorujących i prowadzących projekt

Podział działań na podprojekty

Rozpisanie wszystkich czynności potrzebnych do wykonania w ramach każdego projektu

Przypisanie wszystkich czynności do czasu, w którym powinny być realizowane tak, aby osiągnąć najlepsze efekty reklamowe

Co musisz wiedzieć o swoich

czyli metodologia badania grupy odbiorczej.

SPOTKANIE ZDALNE I WYMIANA KNOW-HOW

Analiza kanałów Social Media

Analiza strony internetowej

Aby wspólnie wypracować strategię eMarketingu dla Twojej marki,

odpowiemy na trzy zasadnicze pytania:

Ocena obecnej komunikacji i działań eMarketingowych, ich zasięg i efektywność.

Dla kogo?

Jak być powinno

i jak to zrealizować?

Jak jest?

Wspólnie określimy grupy docelowe, ich potrzeby, motywacje, stosunek do oferowanych usług oraz kontekst, w jakim przebywają jej przedstawiciele.

Zaplanujemy działania i narzędzia komunikacji eMarketingowej we wskazanych kanałach.

#1

#2

#3

Ponadto, skupimy się na:

wyznaczymy cel kampanii w Internecie oraz określimy realne mierniki oceny jej skuteczności.

Doborze narzędzi i kanałów

Analityce i pomiarze skuteczności

Celach kampanii internetowej

określimy sposoby pozwalające skutecznie realizować wcześniej określone cele.

w prowadzonych działaniach promocyjnych skupimy się na spełnianiu określonych wcześniej celów.

#1

#2

#3

PO WARSZTAcie

Do 4 tygodni po warsztacie dla Twojej marki zostanie przygotowany

dokument "Strategia eMarketingu", którego celem będzie:

podsumowanie najważniejszych ustaleń z warsztatu

prezentacja funnelu sprzedaży, zaprojektowanego przez zespół specjalistów

przedstawienie propozycji harmonogramu realizacji promocji

wyjaśnię Ci dlaczego mniejsza część osób, na które oddziałujesz za pomocą reklamy internetowej, staje się Twoim klientem i jak zmienić te proporcje.

Dlaczego nie będziesz sprzedawać tylko wytwarzać chęć do zakupu?

Jak sprawić by ustawiała się do Ciebie kolejka klientów?

Czym jest lead i dlaczego musisz go podgrzewać?

pokażę Ci, w jaki sposób wytworzyć wartość swojej oferty w oczach klienta i jak zwiększyć jego motywacje do dokonania sprzedaży.

w tej części powiem Ci jak zwiększyć swoje dotarcie do potencjalnych klientów i pozyskiwać ich, nawet wtedy gdy nie pracujesz.

#1

#2

#3

dowiesz się jak rozplanować swoje działania marketingu internetowego w czasie i dlaczego przyniesie Ci to większy zysk niż jednorazowe strzały sprzedażowe.

Jak sprzedawać przez Internet nie będąc sprzedawcą, tylko autorytetem?

Dlaczego nie idąc za tłumem wydasz mniej na reklamę?

Dlaczego nie „poderwiesz” partnera w 5 minut?

przedstawię Ci gotowe przepisy na stworzenie swojego autorytetu eksperta, którego klienci obdarzą zaufaniem.

zdradzę Ci dlaczego działając inaczej niż Twoja konkurencja, wytworzysz relację z klientem i wydasz mniej na reklamę.

#4

#5

#6

przedstawię Ci strategię działania wielokanałowego, które pozwoli Ci przestać zgadywać czego chce Twój klient.

Dlaczego relacja nie sprzedaje?

Historie sukcesu wykorzystania skutecznych strategii eMarketingu

Jak osiągnąć sukces sprzedaży dzięki liczbie punktów styku z marką?

zrozumiesz dlaczego samo nawiązanie relacji z klientem to za mało, żeby możliwe było dokonanie sprzedaży.

w podsumowaniu zainspiruję Cię do działania dzięki historiom sukcesów moich klientów, którzy odnieśli go za pomocą omówionych strategii.

#7

#8

#9

ZAREZERWUJ MIEJSCE

OPInie O WARSZTACIE

Polecam szkolenia prowadzone przez Grzegorza. Choć minęło już sporo czasu, to ja nadal pamiętam doskonale treści, które przekazywał, a co najważniejsze, cały czas wcielam je w życie. I to skutecznie! To dowód, że szkolenie było ciekawe, a co najważniejsze, owocne.

Filip Tarachowicz

Grzegorz to świetny prelegent, ma bogate doświadczenie, solidną wiedzę, a do tego umiejętność przekazywania jej w bardzo przystępny sposób. Polecam serdecznie Jego kursy, są bardzo wartościowe.

Małgorzata Strzelecka

Szkolenie to konkretne case studies, samo "mięsko" i dużo energii. Po szkoleniu wychodzi się z zadowoleniem, że było warto wziąć w nim udział. Widać pasję i zaangażowanie Grzegorza. Polecam!

Anna Gidaszewska

Łatwość przekazywania wiedzy opakowane w prostotę powoduje, że Twój biznes po tym szkoleniu pójdzie niesamowicie do przodu! Mega polecam Grzegorza za wiedzę i normalność!

Mateusz Wróbel

Szkolenia prowadzone przez Grzegorza wzniosą Twoją firmę na wyżyny możliwości. Warto wydać każdą złotówkę bo zostanie wielokrotnie zwrócona. Dużo konkretnej wiedzy, pełen profesjonalizm, a co najważniejsze fachowa obsługa po szkoleniu powoduje, że nie ma konkurencji na rynku. Jeżeli zależy Ci na Twojej firmie to nawet się nie zastanawiaj.

Krzysztof Witkowski

WebDoctor oczami Klientów - Referencje

Poznaj opinie o nas

Stawiamy na edukację

i rozwój naszych klientów

Opinie WebDoctor Facebook


(Przyznajemy się bez bicia - nie jesteśmy doskonali :P , ale masz 95% szans na bycie zadowolnym na 5!)

Opinie WebDoctor Google


(Przyznajemy się bez bicia - nie jesteśmy doskonali :P , ale masz 95% szans na bycie zadowolnym na 5!)

Opinie WebDoctor w GoWork


(dobrze zmotywowany i zadowolony zespół jest kluczem do budowania sukcesu dla naszych klientów)

Opinie Grzegorz Kordeczka Facebook


(Szkolenia i strategie eMarketingu budowane przez Grzegorza dla klientów są oceniane na 5.0! Prezes zawsze “musi” świecić przykładem :P)

Certyfikat Partnera Google


(od 12 lat prowadzimy kampanie w Google Ads dla setek klientów z bardzo dobrymi wynikami. Stąd - Google Partner :) )


Właściciel przedsiębiorstw w tym m.in. WebDoctor.pl oraz takich marek jak eMarketing.pl czy Akademia-eCommerce.pl.


Szkoli, obsługuje, największyche marki zarówno z sektora B2B jak i B2C. Realizował projekty strategiczne i szkoleniowe m.in. dla: ENEA, OSRAM, CURVER, MEDIA EXPERT, ORIFLAME, MIASTO POZNAŃ, UNIWERSYTET WARSZAWSKI. Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.


Prelegent szkoleń i konferencji organizowanych przez tak znamienitych organizatorów jak: Milewski & Partnerzy, 360SBC, Braian Tracy International.


Piszą o nim takie marki jak Pulsu Biznesu, czasopismo Online Marketing czy Głos Wielkopolski.


Pomógł klientom, dzięki tworzonym przez niego i jego trenerów strategiom eMarketingowym, właściwie prowadzić działania w internecie, uzyskując dla nich zyski liczone w milionach złotych. Grzegorz szkoli przedstawicieli biznesu i korporacji skuteczności biznesu, eMarketingu, organizacji.


Jego warsztat inżynierii i metodologii należy do najbardziej zaawansowanych i skutecznych co udowodnił już w setkach organizacji.


Stąd znane motto Grzegorza brzmi: Sukces to nie przypadek. Zostań reżyserem swojego szczęścia.

KTO POPROWADZI WARSZTAT

GRZEGORZ KORDECZKA

Strateg eMarketingu, Trener Biznesu, Przedsiębiorca

Projektując strategie łączy doświadczenie z zakresu prowadzenia kampanii eMarketingowych z praktyką w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dzięki temu jego strategie obejmują nie tylko etap pozyskania leadów, ale również optymalizację procesów ofertowania, obsługi sprzedażowej i posprzedażowej. Doświadczenie zbierał prowadząc projekty dla Uniwersytetu Warszawskiego, Miasta Poznań, Subway Polska, Targów Remadays oraz Życia bez Ograniczeń (wizyta Nicka Vujicica w Polsce).


Ekspert ds. analizy i optymalizacji w Akademii eCommerce oraz twórca publikacji na portalu eMarketing.pl. Zwolennik automatyzacji lejków sprzedażowych, dzięki którym klienci osiągają skalę sprzedaży niemożliwą do wygenerowania tradycyjnymi metodami.


Absolwent politologii ze specjalizacją reklama i promocja na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie pasjonat trekkingu górskiego.

RAFAŁ SZELES

Dyrektor Zarządzający WebDoctor, strateg eMarketingu, Certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics

Portal eMarketing.pl to codzienne źródło wiedzy o marketingu internetowym dla tysięcy czytelników.

W przystępny sposób omawia najważniejsze aspekty skutecznego działania w Internecie i na bieżąco omawia najważniejsze nowości i zmiany w branży.


WebDoctor to agencja marketingu internetowego, od 11 lat pomagająca klientom tworzyć skuteczne strategie działania w Internecie i zajmująca się ich kompleksową realizacją.


To zespół doświadczonych specjalistów, którzy każdego dnia dbają, aby każda złotówka wydana na reklamę była inwestycją, a nie wydatkiem.

WARSZTAT

organizuje

POZNAJ OPINIE

O NASZYCH WARSZTATACH

Termin warsztatu ustalany indywidualnie




MIEJSCE I CZAS

WARSZTATU

POZNAŃ

12 500 ZŁ

ZAReZERWUJ Termin

CENA:


NETTO

ZAReZERWUJ SWOJE MIEJSCE NA SZKOLENIU

15 000 ZŁ

BIURO:

Słowackiego 17/7

60-822 Poznań

+48 61 66 33 500

www.webdoctor.pl


Masz pytania? Skontaktuj się!


501 054 903

g.kordeczka@webdoctor.pl