Szkolenie stacjonarne

sprzedaży internetowej

Skuteczne strategie

Zarezerwuj miejsce
Dowiedz się więcej

9 kroków do skutecznej strategii marketingowej

Program szkolenia stacjonarnego

Czym jest lead i dlaczego musisz go podgrzewać?

wyjaśnię Ci dlaczego mniejsza część osób, na które oddziałujesz za pomocą reklamy internetowej, staje się Twoim klientem i jak zmienić te proporcje.

Krok 1

Czym jest lead i dlaczego musisz go podgrzewać?

wyjaśnię Ci dlaczego mniejsza część osób, na które oddziałujesz za pomocą reklamy internetowej staje się Twoim klientem i jak zmienić te proporcje.

Dlaczego nie będziesz sprzedawać tylko wytwarzać chęć do zakupu?pokażę Ci, w jaki sposób wytworzyć wartość swojej oferty w oczach klienta
i jak zwiększyć jego motywacje do dokonania sprzedaży.

Krok 2

Krok 3

Dlaczego nie będziesz sprzedawać tylko wytwarzać chęć do zakupu?

pokażę Ci w jaki sposób wytworzyć wartość swojej oferty w oczach klienta i jak zwiększyć jego motywacje do dokonania sprzedaży.

Jak sprawić by ustawiała się do Ciebie kolejka klientów,

a nie żebyś to Ty musiał ich aktywnie pozyskiwać?

w tej części powiem Ci jak zwiększyć swoje dotarcie do potencjalnych klientów i pozyskiwać ich, nawet wtedy gdy nie pracujesz.

Krok 3

Jak sprawić by ustawiała się do Ciebie kolejka klientów, a nie żebyś to Ty musiał ich aktywnie pozyskiwać?

w tej części powiem Ci jak zwiększyć swoje dotarcie do potencjalnych klientów i pozyskiwać ich, nawet wtedy gdy nie pracujesz.

Dlaczego nie „poderwiesz” partnera w 5 minut?

dowiesz się jak rozplanować swoje działania marketingu internetowego
w czasie i dlaczego przyniesie Ci to większy zysk niż jednorazowe strzały sprzedażowe.

Krok 4

Dlaczego nie „poderwiesz” partnera w 5 minut?

dowiesz się jak rozplanować swoje działania marketingu internetowego w czasie i dlaczego przyniesie Ci to większy zysk niż jednorazowe strzały sprzedażowe.

Jak sprzedawać przez Internet nie będąc sprzedawcą,
tylko marką z autorytetem?

przedstawię Ci gotowe przepisy na stworzenie swojego autorytetu eksperta, którego klienci obdarzą zaufaniem.

Krok 5

Jak sprzedawać przez Internet nie będąc sprzedawcą, tylko marką z autorytetem?

przedstawię Ci gotowe przepisy na stworzenie swojego autorytetu eksperta, którego klienci obdarzą zaufaniem.

Dlaczego nie idąc za tłumem wydasz mniej na reklamę?

zdradzę Ci dlaczego działając inaczej niż Twoja konkurencja, wytworzysz relację z klientem i wydasz mniej na reklamę.

Krok 6

Jak osiągnąć sukces sprzedaży dzięki liczbie punktów styku z marką?

przedstawię Ci strategię działania wielokanałowego, które
pozwoli Ci przestać zgadywać czego chce Twój klient.

Krok 7

Krok 8

Krok 9

Historie sukcesu wykorzystania skutecznych strategii
marketingu internetowego

w podsumowaniu zainspiruję Cię do działania dzięki historiom sukcesów moich klientów, którzy odnieśli go za pomocą omówionych strategii.

Dlaczego relacja nie sprzedaje?

zrozumiesz dlaczego samo nawiązanie relacji z klientem to za mało, żeby możliwe było dokonanie sprzedaży.

Historie sukcesu wykorzystania skutecznych strategii marketingu internetowego

w podsumowaniu zainspiruję Cię do działania za pomocą historii sukcesu moich klientów, którzy odnieśli go za pomocą omówionych strategii.

Jak osiągnąć sukces sprzedaży dzięki liczbie punktów styku z marką?

przedstawię Ci strategię działania wielokanałowego, które pozwoli Ci przestać zgadywać czego chce Twój klient.

Dlaczego warto?

Prelegent

Kim jest?

Jako Prezes Agencji WebDoctor od 10 lat projektuje kompleksowe Strategie eMarketingu, które mają zawsze jedno zadanie – skutecznie realizować określone cele oraz umożliwić pełną analizę skuteczności na każdym możliwym etapie.


Pracuje dla największych marek zarówno z sektora B2B jak i B2C. Realizował projekty m.in. dla: ENEA, OSRAM, CURVER, MEDIA EXPERT i MIASTO POZNAŃ.


Uwielbia dzielić, się wiedzą którą na bieżąco pozyskuje. Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.

STRATEG EMARKETINGU

GRZEGORZ KORDECZKA

Wszystko co musisz wiedzieć o eMarketingu

Kompleksowe realizacje kampanii reklamowych

Planowanie strategii eMarketingu dla firm

Klienci

Opinie osób z którymi współpracowałem

Krzysztof Sarnecki

Prezes Zarządu

QUEST Change Managers

80 000 PLN dochodu wygenerowanego z godzinnego Webinaru? Tak to możliwe. Ale to nie efekt jednorazowych działań, to połączenie doświadczenia naszej marki i skrupulatnie realizowanej Strategii eMarketingu zaprojektowanej przez Grzegorza.

Agnieszka Drews

Prezes Zarządu

ivita.eu

Praca z Grzegorzem przy planowaniu strategii eMarketingu jest niebywałym przeżyciem. Potrafi pokazać potencjał i w prosty sposób wyjaśnić wszystkie elementy działania. To know-how, które jest warte swojej ceny. Polecam!

Joanna Czeladzińska

Redaktor naczelny

Online Marketing Polska

Podczas wystąpień Grzegorz nie tylko oferuje ciekawą merytorykę, ale także inspiruje do działania. Dzięki temu każdy uczestnik ma poczucie dobrze spędzonego czasu i chęci do dokonania pozytywnych zmian w swoim biznesie. Gorąco polecam!

Michał Doroszewski

DA Subway

Energia, doświadczenie i pasja. To chyba 3 rzeczowniki najlepiej określające kim jest Grzegorz Kordeczka. Warsztat pro-strategiczny pokazał nam jak wyzwolić pełen potencjał dobrodziejstwa Internetu. Polecam każdemu kto chce zmian na lepsze.

Jeśli chcesz dowiedzieć się o najbliższym szkoleniu w Twojej okolicy - wypełnij formularz: